شرکت تولیدی پیشتازان سلولز شرق

کاغذ لاینر رنگی

محصولات / کاغذ

کــاغــذ لــایـنـر رنـگـی

کاغذ لاینر رنگی یک نوع کاغذ بسته‌بندی است که از کارتن و مقوای بازیافتی تشکیل شده و در فرآیند تولید از رنگ‌های مختلف استفاده می‌شود. این نوع کاغذ به دلیل مزیت قیمتی، جایگاه مناسبی در صنعت بسته‌بندی دارد. کاغذ لاینر رنگی در گرماژ‌های مختلف موجود است و بسته‌بندی‌های سبک و متوسط را پوشش می‌دهد. هر چند که از لحاظ مقاومت و چاپ‌پذیری از دیگر انواع کاغذهای بسته‌بندی کمتر مقاوم است، اما با توجه به ویژگی‌های خاص خود، در برخی از کاربردهای بسته‌بندی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

شرکت پیشتازان سلولز شرق یکی از بزرگترین تولید کنندگان انواع کاغذ بسته بندی از جمله کاغذ لاینررنگی با بهترین کیفیت در اصفهان می‌باشد. محصولات و کاغذهای تولید شده در کارخانجات پیشتازان سلولز شرق با استفاده از مقوا و کاغذ های بازیافتی، تهیه و تولید می‌شوند. برای خرید و اطلاعات بیشتر می‌توانید با ما تماس بگیرید.

کاغذ لاینر تولید شده در شرکت پیشتازان سلولز شرق در گرماژ های g/m2130 الی g/m2 180 دارای مشخصات و پارامترهای مقاومتی زیر می باشد:

Colored Liner paper Technical Specification

VALUEUNITTEST METHODITEM
130±5g/m2ISO 536GSM
186KN/mISO 12192RCT
153KN/mISO 16945Cct
190KN/mISO 7263-2Cmt
 80≤NISO 1924-2Tensile(MD)
 110≤KpaISO 2758Burst
0.21mmISO 534Thickness
 220≤g/m2ISO 535Cobb
5-7%ISO 2216Moisture
 
کاغذ بسته بندی - کاغذ لاینر رنگی

قیمت کاغذ لاینر رنگی

فروش کاغذ لاینر رنگی

با افتخار می‌توانیم اعلام کنیم که به عنوان یکی از بزرگترین تولیدکنندگان کاغذ بسته‌بندی در استان اصفهان، محصولی به نام “کاغذ لاینر رنگی” را به بازار عرضه می‌کنیم. این محصول دارای تمامی ویژگی‌های کاغذ لاینر است با این تفاوت که به رنگ‌های جذاب و متنوعی عرضه می‌شود. با کیفیت برتر و قابلیت استفاده در انواع بسته‌بندی‌ها، کاغذ لاینر رنگی ما گزینه‌ای مناسب و چشم‌گیر برای تمامی نیازهای بسته‌بندی شما خواهد بود. ما به دنبال این هستیم که با ارائه بهترین محصولات، نیازهای شما را در صنعت بسته‌بندی برآورده نماییم.

شرکت پیشتازان سلولز شرق، انواع کاغذ بسته بندی از جمله کاغذ لاینر، تست لاینر، فلوتینگ، لاینر رنگی و… را با بهترین قیمت در اختیار شما قرار می‌دهد. برای خرید و ثبت سفارش می توانید با واحد فروش پیشتازان سلولز شرق تماس حاصل فرمایید.

حامی محیط زیست

جلوگیری از قطع هزاران اصله درخت در سال

یکی از اهداف اصلی و مسئولیت‌های اجتماعی شرکت پیشتازان سلولز شرق فعالیت‌ سبز در راستای حفظ طبیعت و محیط زیست می باشد.

محصولات مرتبط