شرکت تولیدی پیشتازان سلولز شرق

کاغذ تست لاینر

محصولات / کاغذ

کــاغــذ تـسـت لــایـنـر

کاغذ تست لاینر یکی از مهمترین و پرمصرف‌ترین نوع کاغذ در صنایع چاپ و بسته‌بندی است و به دلیل ویژگی‌های خاص خود، برای بسته‌بندی کالاهای گوناگون بکار می‌رود. تولید کاغذ تست لاینر با ترکیب کاغذ بازیافتی، مواد شیمیایی، نشاسته صنعتی، مواد سایزینگ و رنگ صورت می‌گیرد که این کاغذ را به یک کاغذ سبک و مقاوم تبدیل می‌کند.

ویژگی‌های این کاغذ به شکلی است که امکان تحمل وزن، مقاومت در برابر آب و رطوبت و نفوذپذیری بالا را دارد که باعث شده است تا برای بسته‌بندی و کارتن سازی کاربرد داشته باشد. همچنین کاغذ تست لاینر قابلیت چاپ بالا و نشان‌دهی تصاویر با کیفیت را دارد که به عنوان یک ظاهر ساده و زیبا در کنار مزیت‌های فنی آن مورد توجه بازار قرار گرفته است.

شرکت پیشتازان سلولز شرق، به عنوان یکی از تولیدکنندگان برتر کاغذ تست لاینر در بازار حضور دارد. استفاده از تکنولوژی‌های روز دنیا و بهترین مواد اولیه، باعث تولید کاغذهای با کیفیت بالا و استانداردهای بین‌المللی شده است که در صنایع بسته‌بندی و چاپ قابل استفاده هستند. شرکت پیشتازان سلولز شرق تلاش می‌کند با ارائه محصولات با کیفیت و خدمات مطلوب به مشتریان خود، جایگاه برتر در صنعت کاغذسازی را به خود اختصاص دهد.

کاغذ تست لاینر تولید شده در شرکت پیشتازان سلولز شرق در گرماژ های 100 الی 160 گرم بر متر مربع دارای مشخصات و پارامترهای مقاومتی زیر می باشد:

Test liner paper Technical Specification

 
VALUEUNITTEST METHODITEM
130±5g/m2ISO 536GSM
190KN/mISO 12192RCT
 90≤NISO 1924-2Tensile(MD)
 200≤KpaISO 2758Burst
0.22mmISO 534Thickness
 40≤g/m2ISO 535Top Cobb
5-7%ISO 2216Moisture

مشخصات کاغذ تست لاینر

گراماژ کاغذ تست لاینر اغلب بین 90 تا 160 می باشد. این کاغذ ضخامت و مقاومت نسبتا بالایی داشته و در کارتن سازی مورد استفاده قرار می گیرد. همچنین کیفیت آن نیز در سطح قابل قبولی قرار دارد و به همین علت در هر دو طرف ورق کارتن به کار می رود.

خوب است بدانید که کاغذ تست لاینر مقاومت سطحی مناسبی دارد که قابلیت چاپ پذیری آن را تقویت کرده و به آن کیفیت ویژه ای بخشیده است. این کاغذ در برابر کشیدگی و ترکیدگی مقاومت نسبتا بالایی دارد. میزان جذب آب آن نیز بسته به سفارش مشتریان قابل تنظیم است. برای مصارف سردخانه ای باید مقاومت آن در برابر رطوبت بیشتر باشد. این در حالی است که برای استفاده در صنایع غذایی، بهداشت آن از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد.

کاغذ تست لاینر به طور کامل به نیازمندی‌های مختلف صنایع پاسخ می‌دهد. این محصول باید دارای ویژگی‌های فنی بسیار خاص باشد تا بتواند در شرایط و موقعیت‌های محیطی متفاوت که در کاربردهای گوناگون استفاده می‌شود، سازگار باشد. از جمله ویژگی‌های کاغذ تست لاینر، ضخامت کاغذ، وزن کاغذ در واحد مترمربع (g/m²)، مقاومت در برابر آب و رطوبت، تراکم کاغذ و سایر ویژگی‌های فنی است. این ویژگی‌ها باید با دقت کنترل شوند تا کاغذ تست لاینر با کیفیت و استاندارد بالا تولید شود.

کاغذ تست لاینر

قیمت کاغذ تست لاینر

فروش کاغذ تست لاینر

کاغذهایی که در زمان تولید، با توجه به کاربرد آن‌ها، از بهترین متریال ساخته می‌شوند، اغلب دارای قیمت بالاتری هستند. این به دلیل نادر بودن مشکلاتی مانند پارگی در این نوع کاغذها است. در تولید کاغذهای بسیار ارزان، از لایه‌های نازک‌تری استفاده می‌شود و به دلیل استفاده کمتر از مواد اولیه، احتمال له شدگی در این نوع کاغذها وجود دارد. بنابراین، بهتر است قبل از خرید، با توجه به نیاز خود، بهترین کاغذ را با قیمت مناسب انتخاب کنید. خرید مستقیم از کارخانه‌های تولیدکننده کاغذ، باعث حذف شدن واسطه‌گران و پرداخت هزینه‌های اضافی خواهد شد.

شرکت پیشتازان سلولز شرق، انواع کاغذ بسته بندی از جمله کاغذ تست لاینر و لاینر را با بهترین قیمت در اختیار شما قرار می‌دهد. برای خرید و ثبت سفارش می توانید با واحد فروش پیشتازان سلولز شرق تماس حاصل فرمایید.

حامی محیط زیست

جلوگیری از قطع هزاران اصله درخت در سال

یکی از اهداف اصلی و مسئولیت‌های اجتماعی شرکت پیشتازان سلولز شرق فعالیت‌ سبز در راستای حفظ طبیعت و محیط زیست می باشد.

تست لاینر در صنایع

کاربرد کاغذ تست لاینر

بیشترین کاربرد کاغذ تست لاینر در صنعت بسته بندی محصولات می باشد. این نوع کاغذ تجزیه پذیر است و به همین دلیل پس از مصرف قابل بازیافت می‌باشد، بدین ترتیب به طبیعت هیچ گونه آسیبی وارد نمی‌کند. علاوه بر این، قیمت مناسب آن باعث شده است که افراد با مصرف بالا، به طور مکرر از این نوع کاغذ استفاده کنند.

استفاده از انواع مختلف کاغذ لاینر، کرافت و تست لاینر در ساخت و تولید بسته‌بندی‌های کارتن نیز رایج است. علاوه بر این، کاغذ تست لاینر در ساخت ساک و جعبه هدایای مقوایی و کاغذی، جلدکتاب و دفتر، جعبه مناسب برای لوازم اداری و خانگی، کارتن‌های مناسب برای تبلیغات و حمل بار، پاکت جهت نگهداری و حمل محصولات غذایی و دستورالعمل‌های ديگر نيز به كار گرفته مي‌شود.

کاغذ تست لاینر را می توان در صنایع بسته بندی، چاپ، الکترونیک، مدل‌سازی و… استفاده کرد. تیم تولید محتوای شرکت پیشتازان سلولز شرق مقاله‌ای با عنوان “کاربرد کاغذ تست لاینر” منتشر کرده اند که از این لینک می توانید آن را مطالعه کنید.

کاغذ تست لاینر

ویژگی های خاص تست لاینر

مشخصات فنی کاغذ تست لاینر

ضخامت کاغذ (Thickness): 

ضخامت کاغذ تست لاینر معمولا به واحد میکرومتر (µm) یا گرم بر مترمربع (g/m²) اندازه‌گیری می‌شود. اما چون تنوع کاربردهای آن زیاد است قابلیت سفارش با ضخامت مختلف را دارد. شرکت پیشتازان سلولز شرق باتوجه به درخواست مشتریان کاغذ تست لاینر را در گرماژ مختلف از 100 تا 160 گرم تولید می کند.

وزن کاغذ (Basis Weight): 

وزن کاغذ تست لاینر در واحد وزنی معین، معمولاً گرم بر مترمربع (g/m²) یا پوند بر مترمربع (lb/ft²) اعلام می‌شود.

مقاومت در برابر آب و رطوبت (Water and Moisture Resistance): 

مقاومت کاغذ تست لاینر در برابر تماس با آب و رطوبت ویژگی بسیار مهمی است، به ویژه در مواردی که احتمال تماس با مایعات وجود دارد. کاغذ تست لاینر تولید شده در مجموعه پیشتازان سلولز شرق بیشترین مقاومت در برابر رطوبت و آب را دارد. همچنین امکان تغییر این پارامتر باتوجه به نیاز مشتریان نیز وجود دارد.

سطح پوشش (Coating): 

میزان پوشش کاغذ تست لاینر با مواد مختلفی مانند مواد چسبناک (adhesive) و لایه‌های مختلف روی سطح آن ممکن است مشخص شود.

ویژگی‌های پرینت (Printability): 

توانایی کاغذ در پذیرش جوهر و پرینت با کیفیت بالا به عنوان ویژگی مهمی در کاغذهای تست لاینر در نظر گرفته می‌شود.

ابعاد (Dimensions): 

عرض کاغذ تست لاینر تولید شده در مجموعه پیشتازان سلولز شرق باتوجه به نیاز مشتریان متفاوت می باشد.

جهت دریافت قیمت و خرید کاغذ تست لاینر و دیگر کاغذ های تولید شده توسط مجموعه پیشتازان سلولز شرق با شماره زیر تماس حاصل فرمایید.

واحد بازرگانی شرکت پیشتازان سلولز شرق

محصولات مرتبط